Мандарин

Вчера покрай подписването на договори за няколкостотин милиарда между Путин и китайците, с което ще изправи проснатата Русия на колене се сетих аз какъв пишман полиглот съм.
Българският си го знам по рождение, учете го и вие ако искате да разбирате какво ви говорят в Ада. После руски насила ни караха да учим щото в комунизЪма само на руски щели сме били да си говорим с мършата на Ленин.
После баба Ранда ми написа четири двойки в един час, за малко да ме изключат от техникума, комсомола, партията, вселената и всичко останало та ща не ща научих и френски. После покрай компютрите криво-ляво научих и английски да им чета тъпите упътвания.
Сега в Испания, щом им живея в страната е редно да им говоря и езика та няма как научих и испански. То всъщност е кастеляно и добре, че все още не са надделяли каталунците, че земята била тяхна щото каталан е още по-неразбираем. А още по-добре, че не са надделяли арабите щото те пък най-много са живели по тези земи.
И сега ако искам и аз да чопна нещо от тези милиарди ще трябва да уча и китайски. Аз може и да съм комунист, но нищо капиталистическо не ми е чуждо и нали като един истински мандарин много ще ми отива да си плямпам на Мандарин.
Ама най-добре да си намеря някоя китайка та тя да го плямпа вместо мен. С моята многобройна фамилия ще и се сторя като бедно изоставено сираче та нищо чудно и да ме осинови някоя. Обаче тъкмо се бях унесъл в мечти и се сетих нещо.
То не било Путин бе!
Тръпм ги бил подписал всичките тези договори за милиарди. Тръпм. Пак по някаква космическа случайност.
Дееба и оранжевия педераст деба иска да ми отмъкне хубавата китайка от мечтите дееба ..

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации