И отново за "прехода"

От един коментар във фейсбук ми тръгна мисълта, но нали знаете лафа хубава работа ама българска. И още видяла жабата, че подковават вола и тя вдигнала краката. 
Правото за неприкосновенност на частната собственост е свещенно ама само когато си го защитиш и запазиш това право. 
При революции, освобождения, преврати и прочие хайдушки обири това право не важи по очевадни причини. 
И отново става свещенно ама за следващия собственик. Затова казвам, че аз никога няма да съ съглася И.Костов да ми живее в имота. По същият начин никога няма да призная реститутки и прочие тутки облажили се от "прехода". 
Аз съм роден в република в която всичко беше общо! 
Жената на Костов като е искала да запази имота си е трябвало да хване гората като горяните, а не да вдига краката по партийните събрания. 
Не си ли защитиш имота, богатството се приема, че си съгласен да ти го откраднат от време оно.
Казвал съм го и пак ще го повторя - реституцията /ама само за наши хора/ беше ужасна грешка , а самата приватизация си беше пладнешки грабеж. 
Трябваше цялото богатство на републиката /земя, гори, фабрики, находища и т.н./ да се трансформира в акционерни дружества с по 8 милиона акции, демек на всеки българин по една и със забрана да се продават тези акции 50 години, демек две поколения и да се привлекат западни менажери да ги управяват. 
Защото в момента една шепа комунистически фамилии притежават богатството на републиката, което по което и да е право е наше.
Защото аз пак спечелих пари и мога още да спечелия, но за баба мара, циганите, инвалидите и т.н. не е така. Те мрат като мухи!
Сега направо виждам как някой ще каже като не признавал Тонди прав му път, ще си го преместя от едната страна на другата. 
Така е, аз си го знам. Затова съм се махнал от България
С още два милиона. 
След изборите още един е готов да тръгне. 
Пък вие си го местете където искате. Аз навсякъде ще се оправя ...

Коментари

Популярни публикации