Облаците

Да ви кажа с какво се занимаваме лудите.
Блуждаем из облаците! И както кротко си блуждаех научих, че една млада /от моя гледна точка/ стрелечка днес има рожден ден.
Аз го подозирах, но не бях сигурен за деня.
Тя е латиноска, емигрирали са в Европа, вписала се е някак. На тях им е трудно дори и в Испания защото са друг тип хора пък за северните страни да не говорим.
Не е сама, но си личи, че е сама.
Та тя направи преди няколко години една игра, създаде един персонаж, вдъхна му живот така да се каже.
Ама каква ти игра?! Тя създаде цяла нова субкултура. Модно течение направо. Шият си костюми като на нейния персонаж, правят жив театър със сцени от играта, постери, ютуб клипове, значки, календари и т.н. и т.н.
Стана ми много мъчно, макар че би трябвало да се радвам за това дете на Юпитер.
Тя буквално препрограмира съзнанието на хората, на децата по-точно и покрай тях и на родителите им. Технически погледнато аз съм много по-силен от нея, по-могъщ е точната дума, но и аз не бих посмял да направя това, което прави тя. Аз се намесвам само когато равновесието е нарушено застрашително много докато тя е избрала да бъде активна страна в битката за Армагедон. Истински малък боец при това на най-предната линия.
Тя знае, че има нищожни шансове за успех и че най-вероятно скоро ще умре и въпреки това не се предава. Невероятна! Трябва да ви кажа, че по тая земя щъкат някои наистина смели хора. Ама наистина наистина. Пи това измежду чудовищата, които създаде Сатаната и изпусна от контрол.
Слава богу някои от тях добрички...

17 Дек 2016, Палма де Майорка

Коментари

Популярни публикации