Пичфон или тъпфон?!

Интересно, на кого би му хрумнало да си смени пичфона с тъпфон 2017 година при това?!

На горната картинка е новия Sony Xperia XA1 Ultra , а на долната новата Nokia 3310

Явно има на кого щом се канят да я продават новата Nokia.
Пък и какво ли се очудвам като ги виждам сънародници с по 15-20 години живот на запад продължават да реват за комунизЪма, Русия и мършата на Ленин.

Явно това психично заболяване приема най-смахнати форми и разпространение щом удари и телефонния бизнес.
Не ме разбирайте погрешно!
Нямам нищо против недъгавите и те душат носят стига да не ми се мотат в краката!
Ей къде е Северна Корея, да си купуват по един руски мерцедес и венецуелски телефон и да заминават.
Защото мен душата ме боли като ги гледам как се мъчат да го пият това ирландско уиски. Как зорлен аха аха да повърнат си го наливат в гърлата хайваните. Тази противна капиталистическа отрова, вместо съвсем патриотично да си поркат "Столичная" щото то полска водка и баба ми знае да пие :)))

В интерес на истината и аз имам тъпфон. Резервния ми телефон . Не помня, но мисля, че ми го подариха с резервната карта. Единствената му екстра е, че има фенерче и най-важното, с едно зареждане кара по три седмици!


Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации