Тиквата

Ако бъдещите археолози случайно открият гроба на България, за съжаление вместо надгробна плоча ще видят една тиква с надпис:
България 127-2015г.
и епитафия
"Кой ще ви вади с автобуса бе?!",
както ехидничиха родните милиционери пред народното събрание и само с едно изречение характеризираха кой и колко легитимна е властта в така наречения преход.

Получавам упреци, явно от хора наредени на софрата, че едва ли не страдам от тиквофобия. Нищо подобно. И да се спъна в трупа му на улицата няма да забележа. Това, което ме дразни е, че тъп милиционер, очеваден престъпник е премиер на България.

Ако не знаете милицията беше и явно все още е пряко подчинена на Москва. Оръжието за терор на руско-селската диктатура. Те се кълняха в Москва! Аз обаче съм служил две от най-хубавите ми години на тая държава и съм се клел пред българското знаме.
Дълбоко се съмнявам, че тиквата знае какво е знаме защото индианците си нямат знамена, но със сигурност му е ясно, че това не е москва. И не съм учил 20 години та да гледам тая тъпа тиква дето не може да състави едно просто изречение без да се насере да ми се хили от екрана ебати ...

Това бостанско плашило втора ръка бе осъдено в Страсбург за публичната екзекуция на Тодор Димов /Чакъра/
Едно е да целуваш гъза на Доган за да те направи генерал за срам и позор на всички български генерали дали живота си за тоя народ и съвсем друго да използваш заемания от теб държавен пост за разчистване на лични сметки.
Между другото комунистите и по-точно милиционерите помогнаха на баща ми да си иде по-бързо от тоя свят. Спукваха го от бой, щото хайвана и пиян и трезвен много плямпаше срещу властта. Последният път го намерихме с разцепена глава, мозъка му се виждаше, в подлеза на Тримонциум в Пловдив. Беше още по социализъма. Няма лошо, но да е пределно ясно, че когато погледна един милиционер, виждам една умряла хлебарка!

Горещо препоръчвам на всички хора, които са в близост до боко, костов и доган и парламента да се разкарат по най-бързия начин защото ще загинат невинни. Имам предвид поддържащия персонал, чистачки, охрана и тн. Защото в една настъпана хлебарка има повече живот от тази комунистическа паплач...
Уфф, досадно ми е вече да повтарям едно и също. една тиква колкото и надписа да и слагате премиер, премиер няма да стане. тиква си остава. На герб колкото и да му викате партия партия няма да стане, все мафия ще си остане.За останалите "партии" същото. Това е игра на думи. Те на се партии, а фирми. Пълно с лапачи заради лапането. Свърши ли то, отиват в следващата "печеливша партия". България няма нужда от партии. Малък народ сме, а и хората не знаят какво е това партия, яде ли се и тн. Българите една фб група не могат да създадат без да се изпокарат та цяла партия. Да да ама не, както е казал класика. След 2-3 века може и да може. Не знам кой ги направи тези партии освен бкп-то, за него се знае, но така или иначе са направени отвън, изкуствено и с наливане на много пари. Явно има защо. Господ да ги убие всичките и тях и семката им яничарите мръсни ...

Между другото аз го съжалявам баце защото ще свърши пребит с домати на женския пазар. Но още повече съжалявам българките, особено тези по подмокрените дето въздишаха по него. Едно е да те облъчват по всички съвецки меди и с образа на въздебел застаряващ шопски недорасляк и да те убеждават, че от тиква може да стане премиер и съвсем друго да видиш жив, от плът и кръв потомствен аристократ подготвян за политик още преди да се роди. Имам предвид това хубаво момче, в разцвета на силите си, новия премиер на Канада. Аз съм сигурен, че Тошко Колев от небето му го спретна този мръсен номер на тиквата, но няма лошо. Тъкмо и той да научи нещо за българите :)))




Коментари

Популярни публикации