А.Доган и К.Нинова са новия Левски

Картинката е от Katy Tuneva
Това не е шега! Като им гледам житейският път и текущата активност на Ахмед Доган и Корнелия Нинова си мисля, че от половината на единия и половината на другия ще стане един чуден нов В.Левски. Вие си решете от коя точно половина.

Казвам го понеже вчера другаря Ахмед Доган страшна реч е написал! По някаква космическа случайност се разпространи на мига по всички сайтове щом чак и до мен стигна.
Споменава Васил Левски. Няма лошо.
Аз отдавна го подозирах, че му е текущата реинкарнация ама си е друго той да си каже.
Голям българин наистина!
Иска ми се да го видя тоя голям българин в някое българско кафене, седнал в някоя българска кръчма или пък да зяпа дечицата в някоя българска детска градина за да го стисна за българската ръка. Да го стисна така за българската гуша да го питам нещо за един друг голям българин. Толкова голям, че за пет шест български коледи ще стигне. Не че ще му направя нещо. Той може би е единствения българин в България който няма да пипна с пръст понеже има едно нещо в погледа му дето и мъртъв мога да го разпозная.
Носи му се славата, че можел да убие всеки. Не той де ами вездесъщото КГБ. Не знам за тия хора криза няма ли, санкции не ги ли ловят, напоследък чувам, че хакери станали, току виж аз съм ги учил ама както и да е. Понеже един руски помак преди време дебело ми намекна, че руснаците можели да ме убият така както и Троцки чак в Мексико го намерили да го убият да уточня, че мен всеки може да ме убие. Като почнеш от Господ и свършиш с руснаците.
Все ми е тая. Само, че аз не съм невинното дете на президента Плавнелиев и не е толкова лесно ...

И пак вчера някъде четох, че другарката Корнелия Нинова била министър в правителството на другаря Иван Костов и още много подобни другарски позиции. Като например шеф на "Техноимпекс", което е все едно мен да ме направят шеф на Гугле. В интерес на истината аз имам някакъв смътен спомен за това понеже тогава ми се видя много младичка за такъв пост. Но тя както казал той била много тъмносиня кандидатура за поста. Много интересно какво тъмносиньо е намерил в една млада 28 годишна жена защото по-скоро е било тъмночервено предвид сегашната и позиция.
Между другото в белите държави това е тежко престъпление независимо как ще го таксуват - дали корупция, или другото там. Макар че заговор май е най-точната дума щом членува в терористичната организация БСП. Терористична по много причини, но за любимата ме подсети решението на Европейската комисия относно цената на газта продавана от руснаците.
Експертът ми го няма пък и аз скоро не съм бил мама затова ще карам напосоки.
Понеже четох на много места коментари относно загубите от високата цена на газта, дребно клонче от което ни смучат руснаците, за какво можело да се ползват тия пари и за какво не и много се подразних, че никой не се сети за очевадното.
Един вика за сухопътната армия трябвало да се дадат, а не на руснаците!
Друг вика за публични домове трябваше да се дадат, а не на руснаците!
Аз пък си мисля, че можеше да се дадат за бебчета, а не на руснаците!
Горе-долу за един милион български бебчета!
Ето я сметката, много е проста.
Слагам грубо, че отглеждането на едно бебе до 2 годишна възраст струва 10 хил. лева. Сумата, загубата за нас и печалба за руснаците от газта, която се спряга е 3 милиарда евро умножено по 2 са 6 милиарда лева. Разделено на 10 хил. лв. се получават пари за около милион бебчета. Ами това е. Тази БСП активност и работа в полза на Русия ни струва около милион български бебчета. За това пък думичката е геноцид...

Технически погледнато има вероятност султан Ердоган, понеже се кани султан да става хайвана да отхапят парче от България или направо цялата и си знам, че някой пак ще ревне руснаците та руснаците да уточня понеже тая приказка вече 27 години я слушаме на всички избори.
Ако не са руснаците нали да ни спасят от турците няма кой друг понеже европейците са си лицемери от време оно. Това за Ердоган все още е в сферата на фантазиите, докато това, което ни отхапаха руснаците си е съвсем реално.
Ето ги на - вече близо 80 години официално управляват и притежават България.
Огледайте се, ослушайте се и ми кажете на какво ви приличат тези полета пълни с пустиня и тук таме някой Динко клекнал да се облекчава хайвана щото нали турците...

Коментари

Популярни публикации