Овните

То си е публична тайна, че не понасям рогати зодии освен ако не са рода, но овните държат първенството. Мъжете ги смятам за откровени глупаци, а жените са истинска досада.
Показват си циците, все едно по погрешка някой ги е напъхал в женско тяло та да не би на някой слепец случайно да му убегне.
Лошото е, че са много хубави. А добрата новина, че много за кратко. До към 24, максимум 26 години. Те затова търчат като улави да се оженят до тази възраст, че после отиде влака в съседната галактика.
Мисълта ми тръгна от една някъде 24г. овенка, сигурно живее в махалата та постоянно се засичаме. Пък и тя троши пари във фитнеса точно срещу кафенето, където си пия кафето сутрин.
Май е от нашите, полякиня, сръбкиня, нещо от сорта. Та като излезе и се засили,
я уифито да и пусна, я огънче. Тя е поне половин глава по-висока от мен и вероятно плувкиня щото в раменете нали, пък и си я има нуждата. Руса от тия дето най не ги харесвам, най-сините очи, които съм виждал, че и ме гледа като змия бяло пухкаво зайче на всичкото отгоре.
На стари години ми дойде да разбера как се чувстват жените на млади години.
Ебати и досадата да те имат за сексуален обект било баси.
Викам и - ти от цяло кафене с педераси, лигите им висят до земята, баш на моята маса ли дойде да ми искаш огънче. Все едно си приказвам на стената. Заповядай викам ама си прибери циците, че ми влизат в кафето. Тъкмо повод да съм я изкъпел след фитнеса. Мамка му и прасе. - а бе ще те изкъпя, ще ти сложа пижамката и в леглото, пък аз на купон, че си ми много плоска. А, не било така, сляп гей съм бил. Брех да му се не види!
Аз една жена като я видя на мига разбирам какво искам и до къде мога да стигна и тази съответно също, че никъде и никога. Обаче тя упорита и така си я караме вече половин година.
Че и другите в кафенето ме гледат лошо, без вина виновен баси.
Иска да се бие. Душичка. Като и изплясках в лицето един ден, ти го познаваш истинския ти баща. Бил ти е учител-треньор по плуване когато си била на 13-14, името му започва с М. Увисна и ченето, изгледа ме като призрак, врътна се и изчезна като ракета. И ме остави на мира един месец да се занимавам с по-женствена жена.
То от трън та на глог ама нейсе. И това мина.
Обаче преди няколко дни пак се появи. Това вече искрено ме изненада. Не може да и се
отрече, че не е смела. Този път директно за врата. Ти ме харесваш вика, защо не ме искаш?! Нямам проблем с годините и т.н. То аслъ си е за чудене.
Тя като пресича улицата катастрофи стават баси.
И да ти го нарисувам викам няма да го разбереш. Защото си лоша и в червата. Рушиш всичко около теб. Носиш ми лош късмет. Днес след като те срещнах няма нужда да си правя труда да работя повече.
Или ще се строши нещо и ще ми отвори десет пъти повече работа. Или няма да ми платят. Или ще ми цъфне данъчното.
Пък аз съм мързелив. Заради едните сини очи нула номер що да си усложнявам живота баси?!То и аз си ги имам.
Та сега седя и умувам. Ама май по-добре да ида да му цапна една бира няколко пъти за улеснение на мисловните процеси :)))

Коментари

Популярни публикации